Denetimlerde 238 sürücünün yasal hız sınırını aştığı, 14 sürücünün alkollü araç kullandığı, 3 sürücünün sigortasız araç kullandığı, 3 sürücünün seyir halinde cep telefonu kullandığı, 12 sürücünün emniyet kemeri takmadığı, 8 aracın muayenesiz olduğu ve 21 aracın seyrüsefersiz olduğu tespit edildi. Ayrıca 3 sürücünün trafik ışıklarına, 15 sürücünün trafik levha ve işaretlerine uymadığı, 3 motosiklet sürücüsünün koruyucu başlık takmadığı, 3 aracın ışık kurallarına uymadığı ve 82 sürücünün diğer trafik suçlarını işlediği bildirildi.







